Foglalkozás megnevezése: Általános irodai adminisztrátor (irodai asszisztens)
Elvárt gyakorlati idő: nem szükséges
Iskolai végzettség: szakközépiskola, gimnázium
Elvárt szakképzettség: Nincs szakképzettsége
Informatikai ismeret: IT alapismeretek
Várható bruttó kereset (Ft / hó): 122 000 fölött
További információ: Elsősorban székesfehérvári, 25 év alatti személyek jelentkezését várják a munkakörre!
Feladatok többek között:
- adminisztrációs feladatok ellátása
- ingatlanok feltöltése rendszerbe
- értékesítés
Előny: B kategóriás jogosítvány.
Munkavégzés (munkakezdés) helye: 8000 Székesfehérvár, Távirda utca 25 (munkavégzés több helyen)
Foglalkoztatás kezdete, vége: 2015. 04. 22.
Foglalkoztatási jogviszony: Munka Törvénykönyve szerinti
Munkaszerződés időtartama: Határozatlan
Munkarend, munkaidő beosztás: állandó délelőtti műszak
Foglalkoztatás napi időtartama: 8 órás teljes
Állásegyeztetés helye, ideje: Foglalkoztatónál: 8000 Székesfehérvár, Távirda utca 25
Állásegyeztetés módja: Kizárólag személyesen, önéletrajzzal az irodában (8000 Székesfehérvár, Távirda utca 25.)
Foglalkoztató neve: Ingatlan Plusz Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
címe: 8000 Székesfehérvár, Távirda utca 25
honlapja: www.ingatlanplusz.com
Foglalkoztató képviselője: Czigola Emil
telefonszáma, email címe: Tel: (.) .